Nem mindenki olyan szerencsés, hogy természetesen vastag. hosszú szálú és dús szempillákkal születik és legtöbbször ezen a problémán szempillaspirálok hada sem tud segíteni. De szerencsére léteznek természetes anyagok, melyek jelentősen elősegíthetik a gyenge és rövid szálú szempillák regenerációját. Nézzük néhány egyszerű szempillanövesztő anyagot és eljárást!

Ricinusolaj

A ricinusolaj köztudottan kiváló szőrnövekedést serkentő anyag, tehát rendkívül hatékonyan alkalmazható a szempilla-, szemöldök- és hajnövesztés érdekében. Minimum napi kétszer kend be a dúsítani kívánt testfelületet és ezt ismételd legalább 1 hónapon keresztül. A hiányzó szőrszálak újra megjelennek a kezelt területen, a gyenge szőrszálak látványosan vastagabbá és hosszabbá válnak.

E-vitamin

Az E-vitamin hiánya többek közt a szempillák számának csökkenését eredményezi. Főleg növényi olajokban található jelentősebb mennyiségű E-vitamin. Érdemes kapszula formájában étrend kiegészítőként szedni, a napi szükséges mennyiséget, mely életkoronként eltérő mennyiség 3-12 mg / nap közötti érték.

Olívaolaj

Az olívaolajat a leghatékonyabban a szempillákra téve tudjuk felhasználni a szempillák dúsításának érdekében. Nagyon fontos, hogy mielőtt bekenjük a szempillákat (nem csak a szempillák tövét), nagyon körültekintően tisztítsuk meg a teljes szempillasort sminkeltávolító kozmetikumok segítségével! Ezután kenjük fel az olívaolajat a szempillákra, majd hagyjuk rajta egész éjszakára és csak ébredés után mossuk le a fel nem szívódott olívaolajat!

Vazelin

Sokan állítják, hogy a vazelin stimulálja a szempillák növekedését, főleg ha napi szinten használjuk a szempillákra téve, mivel réteget képez a pillákon, így védi azokat a külső mechanikai hatásokkal szemben.

Egészséges étkezés

Mint tudjuk az egészséges táplálkozásnak rengeteg előnye van, többek közt az is, hogy a szükséges vitaminmennyiséget beviszed a szervezetedbe, így a szempilla, szemöldök, illetve a haj és a köröm egészséges fejlődéséhez elengedhetetlen vitaminokat is biztosítani tudod ezáltal a testednek. A friss zöldségek, a hal és a tojás B5 és B12 vitaminokban gazdagok. Ezeknek a vitaminoknak a fogyasztása nagyon fontos, ha a szempilladúsítás a fő cél, emellett az idegrendszer megfelelő működéséhez is hozzájárulnak.